Visninger: 853

Her finder du svar på en del af de ofte stillede spørgsmål vi møder. Du kan også bruge guiden til at lære vores udlejningssystem og forretningspraksis at kende.

Selvhenter på lageret i Roskilde:

   Når du booker udstyret aftaler vi et nærmere tidspunkt for afhentning af det lejede lyd og lys udstyr. Det er ofte muligt at afhente et par dage før arrangementet og det betyder du kan sættes udstyret op i god tid og undgå stress. Aflevering kan foregår alle ugens dage kl. 8-20.

Levering/afhentning af udstyr på din adresse:

   Når du ønsker udstyret leveret og afhentet på din adresse aftaler vi et tidsrum for både levering og afhentning. Det kan f.eks. være kontortid på dagen, eller ofte mere specifikt tidsrum så du ved der er en person på stedet til at tage imod anlægget og evt. låse op.

   Lejeperioden kan ofte være en hel weekend, eller et par dage uden det koster ekstra. Det gør du nemmere kan koordinere transport og opsætning af anlægget uden stress og jag. Lejer du hen over en weekend kan du ofte have anlægget til rådighed hele weekenden, uden det koster mere end en enkelt dags leje.

   Vores åbningstider er efter aftale, som regel dog muligt at afhente udstyr på lageradressen kl. 9-19 hverdage og 12-17 på lørdage. Når du booker udstyret kan vi aftale et nærmere tidspunkt for afhentning af det lejede lyd og lys udstyr. Det er ofte muligt at afhente et par dage før arrangementet og det betyder du kan sættes udstyret op i god tid og undgå stress. Aflevering kan foregår alle ugens dage kl. 8-20, da vi har en kodesluse hvor udstyret kan afleveres udenfor åbningstid

   Vi hjælper altid gerne med spørgsmål eller problemer over telefonen, du ringer bare til os straks et spørgsmål eller problem opstår. Du kan ringe til os både dag og aften, og du er også altid velkommen til at sende en SMS til vores hovednummer. Supportnummeret du både kan ringe og SMS til er: +45 4098 5290.

Leveringer

Glade Kunder

Udlejninger